Csak 2 van raktáron
db.
SVB ár: 741,67 EUR
Mentés: 21%
935,28 EUR
Adóval együtt, szállítás nélkül.
db.
741,67 EUR Adóval együtt, szállítás nélkül.
Elérhető változatok:
A tengelytömítés 45 mm-es tengelyhez képe

PSS A tengelytömítés 45 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

Tengelytömítés 35 mm-es tengelyhez képe

PSS Tengelytömítés 35 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

Tengelytömítés 38 mm-es tengelyhez képe

PSS Tengelytömítés 38 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

Tengelytömítés 30 mm-es tengelyhez képe

PSS Tengelytömítés 30 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

tengelytömítés 32 mm-es tengelyhez képe

PSS tengelytömítés 32 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

Tengelytömítés 40 mm-es tengelyhez képe

PSS Tengelytömítés 40 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

tengelytömítés 25 mm-es tengelyhez képe

PSS tengelytömítés 25 mm-es tengelyhez

A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre.

Cikkszám.
67170
EAN
8396620083960
Modelno
02-50M-314
Leírás
PSS tengelytömítés
A tengelyhez
50 mm
Hátsó csőhöz-Ø
83 - 86 mm
Hosszúság
23,4 cm
Tömlőcsatlakozás
10 mm
Vízhűtéses
Igen
Önszellőző
Igen
Úszó gyűrűs tömítés
Igen
Karbantartásmentes
Igen
Zsírral kenve
Nem

A termék részletei



1 2 3 4 5
Két nitril o-gyűrű tömíti a rozsdamentes acél forgórészt a tengelyhez, és nem kopik. A rozsdamentes acél rotor rögzítésére a tengelyhez egy elsődleges és egy tartalék beállítócsavar (2 készlet) szolgál. A szén állórész és a rozsdamentes acél rotor két sík felülete között tömítés jön létre. A PSS tengelytömítésbe vizet vezetnek a nagy sebességű hajókon a tömítőfelületek hűtésére/kenésére. Az álló szén állórész a nitril fújtatóhoz van rögzítve, amely a tatcsőhöz (tengelytörzs) van rögzítve.




Rotor

A PSS rozsdamentes acél rotor lecsúszik a tengelyen, és a maximális tartóerő érdekében 90°-ban állítócsavarokkal van rögzítve a tengelyhez. A precíziós tűréseket számítógép-vezérelt esztergák tartják fenn. A felületeket 9-es mikrofényezéssel látják el, és merőlegesek a furatra, hogy megakadályozzák a kirohanást, amikor a gallér forog. A széngrafitos állórész a működés első néhány percében kifényesíti a forgórész felületét. A rozsdamentes acél rotor normál üzemi körülmények között nem igényel cserét. A PSS A típusú tengelytömítésen használt rozsdamentes acél rotor 316L rozsdamentes acélból készül.

Karbon állórész

A nagy sűrűségű, gyantával impregnált szén/grafit állórész egy űrkorszaki kompozit, amelyet először összekevernek, formába öntve, majd nyomás alatt alakítanak ki. Az alaplapokat ezután kiégetik, megmunkálják és felcsiszolják. Szénlapunk felületét 4 héliumfénysávos síkossággal készítik el (0,000044" eltérést mérnek a teljes lappolt felületen). A PSS-ben használt szénminőségű szén üzemi hőmérséklete több mint 500° Fahrenheit (+260° Celsius), és nem tud megolvadni, ha a tömítés kiszárad, ellentétben a gumi ajaktömítéssel vagy a műanyag homloktömítéssel. A szén nagy sűrűsége nagymértékben növeli a hosszú élettartamot és a kopásállóságot. Több kereskedelmi hajón több mint 40 000 (több mint 4-1/2 év folyamatos üzemidő) motorórát regisztráltak ugyanazon, eredeti alkatrészekkel. Normál üzemi körülmények között a szént nem kell cserélni.

Bellow

A PSS A típusú tengelytömítés tömítőtömlője gumiból (nitril) készül, és -31°C-tól +107°C-ig (-25°F és +225°F között) használható. A nitril az időjárás viszontagságaival szembeni jó ellenállóképességéről ismert. A nitrilgumi legfontosabb tulajdonsága az olajokkal és a nem poláris oldószerekkel szembeni kivételes ellenálló képessége. Emellett jó gázzáró képességgel, kopásállósággal és jobb hőstabilitással rendelkezik, mint a legtöbb általános célú elasztomer.

Tömlőbillentyű

Nagy sebességű hajók esetében a PSS tengelytömítéshez pozitív vízellátást kell vezetni a tömítőfelületek kenése és hűtése céljából. Számos vízellátási forrás létezik, további információkért tekintse át a PSS tengelytömítés beépítési utasításait, és vegye figyelembe, hogy minden vízvezetéknek a megfelelő hajóvezeték-szerelés szabványait és gyakorlatát kell követnie. A legtöbb esetben egy lassú sebességű hajó, amely nem rendelkezik csapágyazással a tengelytörzs nem igényel pozitív vízellátást, és egyszerűen "szellőztethető". Ideális esetben a szellőzővezetéket legalább 2-3 lábnyira a vízvonal felett vezetik, és a lehető legközelebb a középvonalhoz, hogy a szellőzőcső soha ne legyen a vízvonal alatt, még akkor sem, ha a hajó megdől. A tömítés kiszellőztetésével kapcsolatos további részletekért tekintse át a PSS tengelytömítés beszerelési utasításait.




A PSS tengelytömítés egy mechanikus homloktömítés, amely a forgó rozsdamentes acél rotor és az álló szénkarima sík felületei között jön létre. Az álló szénkarimát tömlőbilincsekkel rögzítik az edények farcsövéhez, a szénkarimát pedig tömlőbilincsekkel a fújtató elülső oldalához. A rozsdamentes acél rotor a tengelyre van illesztve a szénkarima előtt. A rozsdamentes acél rotor a fújtató tömörítésére szolgál, mielőtt a gallért állítócsavarokkal rögzítik a tengelyhez. Ez a tömörítés (előfeszítés) fenntartja az érintkezést az oldalak között, és lehetővé teszi, hogy a PSS kompenzálja a légcsavar tolóerejét. A szénszálas karimát a tengely átmérőjénél nagyobbra fúrták, így az "lebeghet" a tengely körül, és így kompenzálja a legtöbb ferdeséget és rezgési problémát. A rozsdamentes acél gallér két, a gallér furatába süllyesztett o-gyűrűvel van a tengelyhez rögzítve. Ezek az o-gyűrűk a tengellyel és a rozsdamentes acél rotorral együtt forognak, és működés közben nem kopnak.

.

Megjegyzés : A tömítésekhez nem szabad zsírt használni. Ezek a mechanikus tömítések vízzel kenhetőek.

Kérjük, rendeléskor adja meg a tengely pontos átmérőjét és a tüskecső külső átmérőjét.

Dokumentumok

de-flag Kézi
PDF, 523,69 KB
en-flag Kézi
PDF, 1,34 MB
fr-flag Kézi
PDF, 107,53 KB

Mit mondanak más SVB ügyfelek

100% valódi értékelések

4 Vásárlói vélemények

4.8 (4 értékelésből)
3 Csillagok
(0)
2 Csillagok
(0)
1 Csillagok
(0)
Mikko L.
a Mikko L. Finnország nemzeti lobogója 2013. 04. 25.
Das is die Besten aus State of the Art wellendictungs.
Névtelen
a Névtelen 2013. 02. 16.
sehr Gut
Jens K.
a Jens K. Németország nemzeti lobogója 2012. 12. 05.
Der Einbau ist entsprechend der Anleitung relativ einfach. Es kann nur schwer werden, die zu erzeugende Vorspannung hinzubekommen. Das hängt davon ab, wie gut man neben der Welle arbeiten kann. In der Theorie auf der Werkbank ist natürlich alles einfach. Ich hatte aber keinerlei Probleme. Wie gut die Dichtung funktioniert, kann ich leider erst in der kommenden Saison beurteilen.
Gruß Jens
Minden értékelés megtekintése

Értékelje a terméket

Hogyan értékeli a terméket?
Csalódott
Teljesen nem felel meg az elvárásaimnak
Szegény
Csak néhány elvárás teljesül
OK
Megfelel az alapvető elvárásaimnak
Kicsit jobb, mint az általános elvárásaim
Kiváló
Teljesen meghaladja az elvárásaimat
Kattintson a csillagokra az értékeléshez

Összehasonlítás más termékekkel

1
ez a termék
2
Cikkszám.
67170
67162
Ügyfelek értékelései
(4)
(1)
Leírás
PSS tengelytömítés
PSS Wellenabdichtung
Hátsó csőhöz-Ø
83 - 86 mm
64 - 67 mm
A tengelyhez
50 mm
38 mm
Hosszúság
23.4 cm
22.9 cm
Elérhetőség / Ár
Csak 2 van raktáron
csak 741 67 €
Vásároljon most
Elérhető 1-2 hetek on belül
csak 570 91 €
Vásároljon most

Az ügyfelek kérdezik az ügyfeleket

Kérdezze meg a más SVB vásárlóit, akik már vásárolták ezt a terméket tőlünk, hogy mi a tapasztalatuk.

Kérdését automatikusan továbbítjuk a többi SVB-ügyfélnek, és kérdését közzétesszük a termékoldalon. Kérjük, ne tegyen fel olyan kérdéseket, amelyekre csak az SVB csapata tud válaszolni - például egy megrendelés státuszára vagy a termék elérhetőségére vonatkozóan. Szívesen látjuk, ha e-mailben is kapcsolatba lép az SVB csapatával a következő címen: info@svb24.com vagy telefonon a következő címen: +49 (0)421-57290-0 .

  • További "Ügyfelek kérdezik az ügyfeleket" a következő rendelkezésre álló nyelveken érhető el :
  • Deutsch nemzeti lobogója
  • Italiano nemzeti lobogója
  • English nemzeti lobogója
  • Français nemzeti lobogója
Még nem tettek fel kérdéseket. Legyen Ön az első, aki kérdést tesz fel!